קבוצת גבע
חסר רכיב

לוח מודעות

הוספת מודעה
לוח: אבידות / מציאות
נמצא תרמיל עם תכולה של אשה במתפרת תאים כשבועיים. המספר אינו ניתן לזיהוי. תודה
לוח: לוח מודעות - כללי
מי שלא מצליח להיכנס לאתר גבע בטלפון מוזמן להיכנס לקישור https://www.kvgeva.org.il/htm-webaxy/ugifletzet.htm (עוגיפלצת) ואז ללחוץ על הכפתור "בתיאבון עוגיפלצת". במחשב - ללחוץ על CTRL עם F5
לוח: דרושים בגבע

פרסום נוסף לתפקיד- מזכיר/ת קיבוץ

ב19 ביוני 2019 הסתיימה קדנציה בת 3 שנים של יאיר קארו כמזכיר. יאיר ביקש לסיים את התפקיד. צוות האיתור שהוקם לצורך העניין החזיר בשבוע שעבר את המנדט למזכירות, לאחר תהליך של מספר חודשים שבסופו איש לא נתן את הסכמתו להציג מועמדותו לבחירה. הנושא הובא לדיון במזכירות, בשל ההשלכות החברתיות והמשפטיות של המצב.

לדיון הוזמן יוע"מ גבע, עו"ד יואב שימשי, שענה על שאלות הקשורות לאפשרות של פניה לרשם האגודות השיתופיות למנות "ועד ממונה" מרצון, וחלופות אפשריות אחרות, ככל שלא יבחרו מזכיר/ה.

לכן אנו פונים שוב לציבור החברים להציג מועמדותם לתפקיד המזכיר,

עד לתאריך 24/10/2019 (לפנות למנהלת מש"א או למנהל קהילה). להלן הגדרת התפקיד:

הגדרת תפקיד מזכיר/ת קיבוץ - גבע

כללי

המזכיר, חבר קיבוץ גבע, הינו יו"ר וועד ההנהלה. אחראי לתפקודה התקין של המערכת הניהולית בקיבוץ, וקיום מדיניות והחלטות הקיבוץ. המזכיר הינו הנציג הרשמי של הקיבוץ בפני מוסדות חיצוניים, על פי התקנון והתקנות.

ייעוד

הפעלת המערכת החברתית והניהולית של הקיבוץ. הובלת ומימוש היעדים והמטרות של הקבוצה בצורה תקינה, דמוקרטית ובהתאם להחלטות הקיבוץ.    

תחומי אחריות

1.           הובלת אסטרטגיה ויעדי עבודה של מזכירות הקיבוץ.

2.           הכנת סדר יום ומידע רחב וניהול ישיבות מזכירות - קביעת סדר היום, פרסום החלטות, פיקוח\מעקב ובקרה אחר ביצוע החלטות שהתקבלו (מזכירות ואסיפה).

3.           הכנת סדר היום ומידע רחב על הנושאים השונים לאספה הכללית. רישום פרוטוקולים רשמיים של האגודה: פרוטוקול אסיפה, פרוטוקול ישיבות מזכירות.

4.           אחריות על דיווח, לאספת הקיבוץ לגבי תוכנית שנתית, דוחות ביצוע תקופתיים ושנתיים.

5.           אחריות על תקציבי חברים ביחד עם מנהל הקהילה (תקציב כולל, מדיניות הלוואות לחברים, עדכון התקציבים ושמירה על היותם ריאליים)

6.           ריכוז ישיבות צוות תיאום (מרכז משק, מנהל קהילה, גזבר, מש"א).

7.           אחריות לניהול מערך התקנונים של הקבוצה ויישומם כהלכה, כולל תיעוד.  

8.           אחריות על מערך האוכלוסייה שמרכיבה את גבע (תיקים אישיים, קבלה לחברות, עזיבת חברים, מעומדים, ונקלטים, מעמד תושבות).

9.           חבר בהנהלות הבאות בתוקף תפקידו: מזכירות, הנהלה כלכלית, מועצת מנהלים בקרה, צוות תיאום, ביטחון סוציאלי, רשאי ומוזמן לכל ועדה בקיבוץ.

10.      כתובת לכל פניות החברים, בנושאים שבתחום החברה וההתנהלות.

11.      אחריות לעבודת הועדות שמטעם המזכירות.

12.      אחריות לנוהל ערעור ויישומו.

13.      אחראי להנגשה והזרמת מידע, באופן סדיר, על הנעשה בקיבוץ ומוסדותיו.

14.      קשר עם גורמי חוץ- אנשי מקצוע, יועצים משפטיים ואחרים, המלווים את התהליכים שעל סדר היום ואת התהליכים האסטרטגיים (שינוי, חלופת האגודה, תיקים משפטיים פתוחים ואחרים).

 

כישורים נדרשים

1.      בעל ניסיון מוכח, בתפקידי ניהול מערכתיים. במערכת הקיבוצית – יתרון.

2.      אמינות ומקובלות ציבורית.

3.      יכולת הנהגה וניהול תהליכים אסטרטגים.

4.      בעל כושר ביטוי, בעל פה ובכתב.

5.      יכולת קבלת החלטות ועמידה בלחצים.

6.      תקשורת בין אישית טובה.

7.      ראיה מערכתית רחבה.

8.      בעל השכלה אקדמית. רקע כלכלי חברתי.

9.      דיסקרטיות, ברמה גבוהה.

10. נגישות ליישומי מחשב.

 

היקף משרה- 50%

משך קדנציה- 3 שנים

תהליך בחירה- אישור הגופים הבאים- מזכירות, אסיפה, קלפי 60%

 

נציגי ציבור למזכירות

בספטמבר מסתיימת קדנציה של נתי רכט ובועז ענבר כנציגי ציבור במזכירות. כמו כן צפריר ידין ביקש לסיים תפקידו כנציג ציבור. חברים מוזמנים להגיש מועמדותם לתפקיד אצל חדוה במש"א או אצל דורון מנהל הקהילה, עד לתאריך 24/10/2019. בחירה בקלפי.

לוח: לוח מודעות - כללי
גם אתם/ן מתמודדים/ות עם הפרעת קשב וריכוז או לקות למידה בעבודה? מזמינים אתכם/ן לקחת חלק במחקר בתחום

שלום לך,

 

מעברים בעמק מזמינים אותך להשתתף במחקר ייחודי העוסק בסוגיית הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה בשוק העבודה.

 

במסגרת הליווי התעסוקתי אותו אנו מציעים, ולאור המודעות והשכיחות ההולכת וגדלה, הוחלט לקדם מחקר אשר יעסוק בהתמודדות של אנשים  בשוק העבודה עם הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה.

 

מטרת המחקר הינה להעמיק את הידע ולפתח כלים שיסייעו לאנשים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה לקדם את הקריירה שלהם.

 

מובטחת דיסקרטיות ושמירה על סודיות, נתוני משתתפי המחקר יישארו אנונימיים.

 

ההשתתפות במחקר תכלול פגישה אחת בלבד למשך כשעה.

 

אז אם הנכם/ן בני/ות  30-50,  המתמודדים/ות עם לקות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז וחשוב לכם/ן להיות חלק מהמחקר ומיצירת המענה בהמשך, מוזמנים/ות להשאיר פרטים בלינק הבא:

 

נשמח אם תשאיר פרטיך בלינק זה ואנו נחזור אליך.

https://cp.responder.co.il/link.php?lid=16999873&sid=119290175&k=7edb002823aa734f8a32a682cf3e8504


תודה רבה,

 

יניב, מאיה ועמית- צוות המחקר

 

מעברים בעמק

לוח: לוח מודעות - כללי

                         

הקורס להכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בקבוץ תש"פ

המחזור הבא של קורס מנהלי קהילה ומזכירים בקיבוץ, בשיתוף המרכז האקדמי רופין,יפתח

ב28 בנובמבר, 2019.

מטרת הקורס: הכשרת מנהלי קהילה ומזכירים בעלי זהות קיבוצית, יכולת להוביל את השיח הקיבוצי בתחומים השונים ולנהל את ענפי הקהילה.

הקורס עוסק במגוון הנושאים איתם מתמודדת הנהגת כל קיבוץ בימינו תוך התייחסות לסוגיות הניהול השונות בקיבוצים שיתופיים ומתחדשים.

הנושאים הנלמדים בקורס הם בשני מעגלים: הובלה חברתית וערכית  של הקהילה הקיבוצית וניהול מערך השירותים הקהילתיים והועדות.

הקורס מספק ידע רב בתחומי כלכלה וחברה כגון: היבטים משפטיים של האגודה השיתופית והחברות בה, הובלת תהליכים חברתיים ודרכים לחיזוק הסולידריות החברתית בקיבוץ, הממשק בין החברה והקהילה למשק ותאגידיו ,שמירה על נכסי האגודה השיתופית, בנייה וניהול תקציב הקהילה ועוד.

כמו כן, מקנה הקורס כלים ניהוליים מעשיים ומפגיש את המשתתפים עם עמיתים מנהלי קהילה ומזכירים מכהנים וכאלו המתעתדים למלא את התפקיד.

יחודו של הקורס בכך שהוא שם דגש על חיזוק הזהות הקיבוצית ועיצוב קהילה קיבוצית מיטבית.

לאורך מפגשי הקורס מתקיים קורס אקדמי בנושא "סוגיות פסיכולוגיות בניהול" על ידי ד"ר הדס הרמתי, מרצה בכירה במרכז האקדמי רופין.

משתתפי הקורס מחויבים לפרויקט גמר המבוסס על מודל תחקיר מוקיר.

 

הקורס יתקיים במרכז האקדמי רופין.

15 מפגשים, בימי חמישי, אחת לשבועיים, 9:00-15:00.

מחיר הקורס למשתתף 5,000 ₪: הכולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים חמה וחניה.

דמי הרשמה 150 ₪.

התנועה הקיבוצית תסבסד את עלות הקורס לחברי הקיבוצים, כך שהמחיר למשתתף חבר.ת קיבוץ יהיה 3,000 ₪ בלבד.

העומדים בדרישות הקורס זכאים לתעודת גמר של המרכז האקדמי רופין.

 

לפרטים נוספים והרשמה יש לפנות לשלומית צימרינג, פיתוח הון אנושי hr@tkz.co.i
לוח: תרבות בעמק

שלום לידידינו שוחרי המוסיקה ברחבי הארץ,


השיח מתלהט, הטמפרטורות יצאו מדעתן, אז תרשו לנו לשלוח אליכם משב-רוח מוסיקלי אופטימי, שיזכיר מה מחכה לנו בתום בערת הקיץ.
אם טרם ראיתם את התכנית החדשה של "פניני מוסיקה" במשכן לאמנות עין חרוד, תוכלו לעיין בה בקובץ המצורף.

אתם מוזמנים לחוות אתנו שוב רגעים מרגשים של מוסיקה על כל גווניה, עם מוסיקאים ויוצרים מן השורה הראשונה. 

רכישת הכרטיסים למופעים/קונצרטים בודדים החלה! (מומלץ להקדים!). 
כמו כן נמשכת רכישת כרטיסי-המנוי לכל הסדרה. 

למנויים – הנחה ברכישת כרטיסי כניסה לתערוכות המשכן (ראה נוהל מנוי).

רכישת הכרטיסים: באתר המשכן ehm.smarticket.co.il

לסיוע בהרשמה: 04-6486038/שלוחה 4. למידע: ציפי 052-3423085 

להתראות בעוד עונה ייחודית ומרתקת!

שלכם,
ציפי לסקי וצוות המשכן



חסר רכיב