קבוצת גבע
חסר רכיב

מודעות בנושא: דרושים בגבע

הוספת מודעה
לוח: דרושים בגבע

פרסום נוסף לתפקיד- מזכיר/ת קיבוץ

ב19 ביוני 2019 הסתיימה קדנציה בת 3 שנים של יאיר קארו כמזכיר. יאיר ביקש לסיים את התפקיד. צוות האיתור שהוקם לצורך העניין החזיר בשבוע שעבר את המנדט למזכירות, לאחר תהליך של מספר חודשים שבסופו איש לא נתן את הסכמתו להציג מועמדותו לבחירה. הנושא הובא לדיון במזכירות, בשל ההשלכות החברתיות והמשפטיות של המצב.

לדיון הוזמן יוע"מ גבע, עו"ד יואב שימשי, שענה על שאלות הקשורות לאפשרות של פניה לרשם האגודות השיתופיות למנות "ועד ממונה" מרצון, וחלופות אפשריות אחרות, ככל שלא יבחרו מזכיר/ה.

לכן אנו פונים שוב לציבור החברים להציג מועמדותם לתפקיד המזכיר,

עד לתאריך 24/10/2019 (לפנות למנהלת מש"א או למנהל קהילה). להלן הגדרת התפקיד:

הגדרת תפקיד מזכיר/ת קיבוץ - גבע

כללי

המזכיר, חבר קיבוץ גבע, הינו יו"ר וועד ההנהלה. אחראי לתפקודה התקין של המערכת הניהולית בקיבוץ, וקיום מדיניות והחלטות הקיבוץ. המזכיר הינו הנציג הרשמי של הקיבוץ בפני מוסדות חיצוניים, על פי התקנון והתקנות.

ייעוד

הפעלת המערכת החברתית והניהולית של הקיבוץ. הובלת ומימוש היעדים והמטרות של הקבוצה בצורה תקינה, דמוקרטית ובהתאם להחלטות הקיבוץ.    

תחומי אחריות

1.           הובלת אסטרטגיה ויעדי עבודה של מזכירות הקיבוץ.

2.           הכנת סדר יום ומידע רחב וניהול ישיבות מזכירות - קביעת סדר היום, פרסום החלטות, פיקוח\מעקב ובקרה אחר ביצוע החלטות שהתקבלו (מזכירות ואסיפה).

3.           הכנת סדר היום ומידע רחב על הנושאים השונים לאספה הכללית. רישום פרוטוקולים רשמיים של האגודה: פרוטוקול אסיפה, פרוטוקול ישיבות מזכירות.

4.           אחריות על דיווח, לאספת הקיבוץ לגבי תוכנית שנתית, דוחות ביצוע תקופתיים ושנתיים.

5.           אחריות על תקציבי חברים ביחד עם מנהל הקהילה (תקציב כולל, מדיניות הלוואות לחברים, עדכון התקציבים ושמירה על היותם ריאליים)

6.           ריכוז ישיבות צוות תיאום (מרכז משק, מנהל קהילה, גזבר, מש"א).

7.           אחריות לניהול מערך התקנונים של הקבוצה ויישומם כהלכה, כולל תיעוד.  

8.           אחריות על מערך האוכלוסייה שמרכיבה את גבע (תיקים אישיים, קבלה לחברות, עזיבת חברים, מעומדים, ונקלטים, מעמד תושבות).

9.           חבר בהנהלות הבאות בתוקף תפקידו: מזכירות, הנהלה כלכלית, מועצת מנהלים בקרה, צוות תיאום, ביטחון סוציאלי, רשאי ומוזמן לכל ועדה בקיבוץ.

10.      כתובת לכל פניות החברים, בנושאים שבתחום החברה וההתנהלות.

11.      אחריות לעבודת הועדות שמטעם המזכירות.

12.      אחריות לנוהל ערעור ויישומו.

13.      אחראי להנגשה והזרמת מידע, באופן סדיר, על הנעשה בקיבוץ ומוסדותיו.

14.      קשר עם גורמי חוץ- אנשי מקצוע, יועצים משפטיים ואחרים, המלווים את התהליכים שעל סדר היום ואת התהליכים האסטרטגיים (שינוי, חלופת האגודה, תיקים משפטיים פתוחים ואחרים).

 

כישורים נדרשים

1.      בעל ניסיון מוכח, בתפקידי ניהול מערכתיים. במערכת הקיבוצית – יתרון.

2.      אמינות ומקובלות ציבורית.

3.      יכולת הנהגה וניהול תהליכים אסטרטגים.

4.      בעל כושר ביטוי, בעל פה ובכתב.

5.      יכולת קבלת החלטות ועמידה בלחצים.

6.      תקשורת בין אישית טובה.

7.      ראיה מערכתית רחבה.

8.      בעל השכלה אקדמית. רקע כלכלי חברתי.

9.      דיסקרטיות, ברמה גבוהה.

10. נגישות ליישומי מחשב.

 

היקף משרה- 50%

משך קדנציה- 3 שנים

תהליך בחירה- אישור הגופים הבאים- מזכירות, אסיפה, קלפי 60%

 

נציגי ציבור למזכירות

בספטמבר מסתיימת קדנציה של נתי רכט ובועז ענבר כנציגי ציבור במזכירות. כמו כן צפריר ידין ביקש לסיים תפקידו כנציג ציבור. חברים מוזמנים להגיש מועמדותם לתפקיד אצל חדוה במש"א או אצל דורון מנהל הקהילה, עד לתאריך 24/10/2019. בחירה בקלפי.

חסר רכיב