קבוצת גבע
חסר רכיב

מודעות בנושא: דרושים בגבע
להוספת מודעה יש לבחור לוח

הוספת מודעה
לוח: דרושים בגבע

הגדרת תפקיד: סמנכ"ל משאבי אנוש

 

1.    ייעוד התפקיד

ניהול ההון האנושי להשגת מטרות החברה.    

2.    ממונה ארגוני

מנכ"ל

 

3.    לקוחות פנים

            כלל עובדי בקרה (עובדים, מחלקות ומנהלים בכל הדרגים)

 

4.    ספקי פנים

·        עובדים

·        מנהלים

·        סמנכ"לים

·        מחלקות

 

5.    ספקי חוץ

·        עורכי דין

·        סוכנויות וחברות ביטוח

·        חברות לניהול שכר ודיווחי נוכחות

·        חברות השמה

·        חברות הדרכה

·        חברות הפקה ואירועים

·        חברות הספקת ציוד: ביגוד, הנעלה, מתנות

 

6.    תמצית הגדרת העיסוק ותחומי אחריות עיקריים

הובלת תחומי מש"א בארץ ובחו"ל:

·        הובלה וניהול תהליכים אסטרטגיים בצוותי המנהלים בארץ ובחברות הבנות.

·        בנייה והתאמת המבנים הארגוניים של המחלקות השונות.

·        פיתוח התרבות הארגונית.

·        בניית מדיניות השכר והתגמולים והטמעתה.

·        פיתוח וקידום ההון האנושי וניהול כישרונות ע"י תוכניות הכשרה והדרכה מגוונות

·        גיבוש וניהול מדיניות גיוס וקליטה בהתאם לאסטרטגיה וליעדי הארגון.

·        אישור פתיחת משרות חדשות.

·        קביעת מדיניות הרווחה, אחריות לבנייה והפעלת התוכנית.

·        ניהול מרכז מידע על העובדים – תיקים אישיים.

·        שמירה על התנהלות לפי דיני העבודה במשק.

·        ניהול חשבות שכר ורישום נוכחות.

·        ניהול תהליכה פרישה ופיטורין.

·        ניהול תקשורת עם ועד העובדים תוך חתירה ליחסי עבודה תקינים ומימוש ההסכם הקיבוצי.

·        הגדרת יעדים ליחידת משאבי אנוש וניהולם.

·        ניהול צוות העובדים תוך מתן דגש על ערכי החברה, יעדי החברה ויעדים אישיים.

·        ניהול תקציב המחלקה.

·          כתובת לפניות עובדים ומנהלים.

·          אחריות על שימור ותחלופת עובדים.

·          הגברת מוטיבציית עובדים להגדלת תפוקות.

·          הובלה וניהול תהליכים חוצי ארגון, כגון: הערכה ומשוב וסקרי שביעות רצון.

      

 

     דרישות התפקיד

·        תואר ראשון רלוונטי בתחום.

·        תואר שני – יתרון.

·        ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מש"א בחברה תעשייתית גלובלית.

·        ניסיון בניהול והובלת צוות.

·        אנגלית ברמה גבוהה.

 

7.    מיומנויות וכישורים (יכולות, תכונות)

 

·        תקשורת בין אישית גבוהה

·        אסרטיביות וביצועיות

·        ראיה מערכתית

·        יכולת הובלת תהליכים

·        יכולת ניהול צוות ועבודה בצוות

·        יוזמה

·        אחריות ומחויבות

·        שרותייות

·        יצירתיות

·        גמישות

 

8.    תפוקות עיקריות נדרשות (במה נמדדים, תוצרים)

 

9.    מחליף בהעדר:  רכזת מש"א

 

מגיש המסמך:

מיטל שטוטמן טבול

מאשר המסמך:

מיטל שטוטמן טבול

תאריך:

28/07/2020

 

לוח: דרושים בגבע

מכרז- דרוש/ה יו"ר מזכיר/ה לקיבוץ גבע (הגדרת התפקיד פורסמה בינואר 20 )

נכתב בלשון זכר ופונה ל שני המינים כאחד.

 ייעוד - הפעלת המערכת החברתית והניהולית של גבע. הובלה ומימוש היעדים והמטרות של הקבוצה בצורה תקינה, דמוקרטית ובהתאם להחלטות הקיבוץ והדין.    

 תחומי אחריות

1.    ייזום הובלת אסטרטגיה, תכנית ויעדי עבודה של מזכירות הקיבוץ.

2.    ארגון ,הכנת סדר יום ומידע רחב וניהול ישיבות מזכירות - פרסום החלטות, פיקוח/מעקב ובקרה אחר ביצוע החלטות שהתקבלו (מזכירות ואסיפה).

3.    הכנת סדר היום ומידע רחב על הנושאים השונים לאספה הכללית. רישום פרוטוקולים רשמיים של האגודה: פרוטוקול אסיפה, פרוטוקול ישיבות מזכירות.

4.    אחריות על דיווח, לאספת הקיבוץ לגבי תכנית שנתית, דוחות ביצוע תקופתיים ושנתיים.

5.    ריכוז ישיבות צוות תיאום (מרכז משק, מנהל קהילה, גזבר, מש"א).

6.    אחריות על מערך התקנונים של הקבוצה ויישומם כהלכה, כולל תיעוד.  

7.    אחריות על מערך האוכלוסייה (תיקים אישיים, קבלה לחברות, עזיבת חברים, מועמדים, נקלטים, מעמד תושבות).

8.    כתובת לפניות החברים, בנושאים שבתחום החברה וההתנהלות.

9.    אחריות לנוהל ערעור ויישומו.

10. אחריות להנגשה והזרמת מידע, באופן סדיר, על הנעשה בקיבוץ ומוסדותיו.

11. חבר בהנהלות הבאות בתוקף תפקידו: מזכירות, הנהלה כלכלית, מועצת מנהלים בקרה, צוות תיאום, ביטחון סוציאלי, רשאי ומוזמן לכל ועדה בקיבוץ.

12. קשר עם גורמי חוץ- אנשי מקצוע, יועצים משפטיים ואחרים, המלווים את התהליכים שעל סדר היום ואת התהליכים האסטרטגיים (שינוי, חלופת האגודה, תיקים משפטיים פתוחים ואחרים).

  כישורים נדרשים

1.    בעל ניסיון, בתפקידי ניהול מערכתיים. במערכת הקיבוצית – יתרון.

2.    אמינות ומקובלות ציבורית.

3.    יכולת הנהגה וניהול תהליכים אסטרטגים.

4.    רקע כלכלי חברתי.

5.    כושר ביטוי, בעל פה ובכתב.

6.    יכולת קבלת החלטות ועמידה בלחצים.

7.    תקשורת בין אישית טובה.

8.    ראיה מערכתית רחבה.

9.    השכלה אקדמית רלוונטית.

10.                       דיסקרטיות.

11.                       נגישות ליישומי מחשב.

 

היקף משרה- 50%- 40%

משך קדנציה- 3 שנים

תהליך בחירה- אישור הגופים הבאים- מזכירות, אסיפה, קלפי- נדרש רוב של 60% בעד, מבין המצביעים.

 

המכרז פנימי וחיצוני במקביל. חבר הרואה עצמו מתאים במידה רבה ועונה על דרישות התפקיד והכישורים, מוזמן להציע עצמו עד לסוף יולי 2020.

לוח: דרושים בגבע
מכון שקדים- דרוש שומר

שעות הפעילות 06:00-18:00,  אפשרות לעבוד בשעות גמישות  (לחלק את השעות בין 2 עובדים או יותר).

דרישות התפקיד:

·       לאייש את שער מכון השקדים בשעות הפעילות.

·       לערוך רישום של הנכנסים כולל בדיקות חום.

·       התחייבות לתפקיד לאורך כל העונה.

תחילת עבודה 1.8.2020 עד סוף עונה (נובמבר/דצמבר).

לפניות:  גיל  גוריון 054-6633660 או לרינת במש"א.

לוח: דרושים בגבע
למוסך דרוש מחסנאי חלפים- הצורך עקב פרישה לגמלאות של יעקוב פרסו מחסנאי שכיר.  הגדרה מלאה במש"א .

תיאור עיקרי התפקיד:

·       ניהול מלאי חלפים במוסך

·       אחריות לקשר עם ספקים

·       טיפול כולל בהצעות מחיר לחלקי חילוף

·       אחריות לרכש

·       אחריות לניהול המלאי

·       ניקוי וסידור מחסני המוסך באופן שוטף

דרישות התפקיד

·       תקשורת בין אישית טובה

·       שירותיות , סדר וארגון

·       עברית/אנגלית ברמה טובה כולל קריאה וכתיבה

·       עמידה בסטנדרטים נדרשים

·       שליטה בתוכנות מחשב

ü    הכשרה טרם כניסה לתפקיד

ü    ימי העבודה : א- ה 

ü    היקף משרה -  50% משרה

ü    כניסה מיידית

ü    ממונה ישיר: מנהל מוסך

לוח: דרושים בגבע

להלן הגדרת תפקיד  יו"ר רשות הבינוי 2020 , בהתאם  למסמך  "מבנה ארגוני וניהול תחום הבינוי בגבע" - אושר בקלפי מאי 2015.

כל האמור, מתייחס לגברים ולנשים כאחד.

1.      יעוד התפקיד  אחריות כללית ואסטרטגית בכל נושאי הבינוי והתשתיות בקבוצת גבע.

 

2.      תיאור התפקיד

יו" רשות הבינוי עומד בראש הרשות ואחראי על פעולותיה  כמופרט מטה:

        א.        אחריות על נושאי הבינוי והתשתיות בגבע.

         ב.         התווית תכנית מתאר רב שנתית של גבע.

          ג.         ניהול ובקרה של  התקציב  בהתאם לתכנית.

         ד.         יצירת אסטרטגיה כוללת של כיווני התפתחות מבני המגורים בגבע: צרכים, מיקום, מרחב, צורה, שטח-מבנה, בניה חדשה ו/או שיפוצים.

        ה.        קביעת קריטריונים לזכאות חברים לבניה חדשה, שיפוץ והרחבת דירות ויישומן בפועל. הקריטריונים יאושרו ע"י האסיפה.

          ו.         תכנון אדריכלי ותקציבי של המבנים השונים בעת בניה חדשה או שיפוץ.

         ז.         פיקוח על ביצוע הפרויקטים בהתאם לתקציב מוגדר.

        ח.        קביעת סטנדרטים בתחום הדירה והבניה.

        ט.        מתן מענה לבקשות החברים.

          י.         הקצאת דירות בתחומי הקהילה ע"פ נוהל מכרזים 2017 (וככל שישתנה).

       יא.       הקצאת דירות -  ע"י צוות מתוך חברי רשות הבינוי. בראשו יעמוד אחד מנציגי הציבור.

       יב.       אחריות לניהול פרוטוקולים של ישיבות הרשות ותיעוד.

                                                                   -8-

3.      דרישות התפקיד:

·          ניסיון בתפקידי ניהול בקיבוץ.

·          השכלה בתחום הבנייה- יתרון

·          ניסיון ויכולת בתכנון תהליכים לטווח ארוך- יתרון

·          ניסיון ויכולת בעבודה מול גורמי חוץ.

·          יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה.

·          שירותיות ואמינות

·          סדר וארגון והקפדה על תיעוד

·          ידע ושליטה בתחומי המחשב הרלוונטיים.

 

4. משך קדנציה - 4 שנים                             

5. כפיפות- מנהל קהילה

6. היקף משרה- 20%

7. כניסה לתפקיד- אוגוסט   2020

8. אופן הבחירה – קלפי

9. רוב נדרש- ברוב של 60%

10.  תהליך בחירה: צוות איתור באחריות מש"א.

 

המעוניינים ומוצאים עצמם מתאימים לתפקיד מתבקשים לפנות למשאבי-אנוש.

 

לוח: דרושים בגבע

מכרז ליו"ר ועדת ביקורת-

צקי גפן יו"ר ועדת ביקורת וחברי הועדה, סיימו קדנציה כאמור.

חברים המבקשים/מוכנים להציג מועמדותם לתפקיד יו"ר  ו/או לשמש נציגי ציבור בוועדה, מוזמנים לפנות למש"א. התפקיד מעניין, מאתגר, חיוני והכרחי.

לוח: דרושים בגבע

מכרז ליו"ר ועדת  קלפי- הגדרת תפקיד

כל האמור למרות היותו כתוב בלשון זכר, מתייחס לגברים ולנשים כאחד.

יעוד התפקיד  - אחריות כוללת  לביצוע תקנון הקלפי התקף וע"פ החלטות אסיפה.

הרכב ועדת קלפי: יו"ר ולפחות 3 חברים.

1.    תיאור התפקיד

א.       אחריות לכינוס הועדה.

ב.       ארגון ותכנון הקלפי הידני ומעבר על נוסח ההצבעה בקלפי אלקטרוני.

ג.        לוודא שהניסוח בהיר ופשוט להבנה בין אם בקלפי ידני או אלקטרוני. 

ד.       אחריות לאיוש הקלפי הידני על ידי לפחות 3 מחברי הועדה.

ה.       ניהול ופיקוח על סדרי ההצבעה.

ו.        אחריות לתהליך הצבעה תקין .

ז.        אחריות לספירת הקולות וכשרותם בקלפי ידני.

ח.       יידוע מזכיר הקיבוץ/ מנהל הקהילה בתוצאות המשאל.

ט.       אחריות שתוצאות ההצבעה יגיעו לידי המזכיר (לתיוק) בחתימה על טופס הצבעה.

י.        ניהול פרוטוקול ותיעוד.

יא.      שמירה של פתקי ההצבעה בתיבת קלפי נעולה או במזכירות הקיבוץ.

יב.      טיפול בערעור על תוצאות הקלפי ככל שיידרש, יחד עם מזכיר הקיבוץ.

2.    דרישות התפקיד:  אחריות, מחויבות, סדר וארגון, דייקנות , אמינות ויושרה.

3. משך קדנציה - 4 שנים      

4. בחירה- בקלפי - רוב רגיל

5. כפיפות – יו"ר / מזכיר הקיבוץ

6. תהליך: פרסום מכרז בדף, אישור המזכירות, אסיפה וקלפי.

לוח: דרושים בגבע

פרסום מכרז - מנהל קהילה (ההגדרה אושרה בקלפי 2016)

מכרז פנימי - חברים  הרואים עצמם מועמדים לתפקיד מוזמנים לפנות עד ה- 17/5/2020.

יעוד: מנהל את הפעילויות בתחום האחריות של הנהלת הקהילה ואחראי כלפי וועד ההנהלה/מזכירות על הפעילות התקינה של הנהלת הקהילה.

הגדרת תפקיד/תחומי אחריות:

1.    ניהול נושאים קהילתיים שוטפים.

2.    ניהול השירות השוטף לקהילה, תוך הקפדה על התייעלות המערכת .

3.    משתתף בגיבוש היעדים ארוכי הטווח  של הקבוצה.

4.    אחראי לגיבוש תכנית עבודה שנתית בתחומי הקהילה והחברה.

5.    אחראי להכנת הצעה לתקציב השנתי ותכנית ההשקעות לקהילה/שירותי הקהילה , ולפעולה במסגרת התקציב המאושר.

6.    טיפול בפניות חברים לנושאים שבתחום הקהילה ושירותי הקהילה.

7.    אחראי למיצוי זכויות הקבוצה במועצה האזורית .

8.    בנוסף תחת אחריותו :

א. מתאם בין הגורמים השונים ומנתב נושאים שעל הפרק לוועדות ובעלי תפקידים, לצורך טיפול בהם.

ב. מקיים פגישות תקופתיות עם מרכזי וועדות, ופועל לשיפור וייעול תפקוד השירות לציבור.

ג. אחראי לטיפול באירועים מיוחדים: אבלות, סכסוכים בין חברים, אירועים פליליים ונושאים אישיים.

ד. משמש כתובת לפניות חברים.

ה. אחראי לנושאי תקציבי חברים  - וחובות חברים .

ו. תושבות והסדרי תושבות.

ז. מסירת דיווח תקופתי לציבור .

הנהלת הקהילה

·       מנהל הקהילה יעמוד בראש הנהלת הקהילה אשר תורכב משתי וועדות תחומיות : תחום קהילה וחברה ותחום שירותי קהילה.

·       חברים בהנהלת הקהילה : מנהלי הענפים/מרכזי וועדות מרכזיים בתחום החברה ושירותי קהילה   +  5 נציגי ציבור.

·         הנהלת הקהילה  והועדות התחומיות יכונסו על ידי מנהל הקהילה לצורך טיפול  - תיאום וקבלת החלטות בתחומי האחריות והסמכות שלהן.  החלטות הנהלת הקהילה ירשמו בפרוטוקול  יחתמו על ידי מנהל הקהילה  ויועברו ליו"ר ועד ההנהלה ולמנהל עסקים.

  נתוני משרה

ü    בעל השכלה אקדמית/מקצועית.

ü    בעל ניסיון ניהולי של מערכות מורכבות בכלל ומערכת קיבוצית בפרט.

ü    מנהל קהילה נבחר ע"י אסיפת קב' גבע, בקלפי, ברוב מיוחס של 60% ומעלה מבין המצביעים בעד ונגד.

ü    משך תקופת כהונה, 4 שנים. ניתן להיבחר ליותר מתקופה אחת .

ü    היקף משרה – משרה מלאה  ( חמישה ימי עבודה בשבוע ).

ü    כפיפות – ליו"ר ועד הנהלה .

ü    חבר מתוקף תפקידו : ועד הנהלה/מזכירות ,צוות תיאום/ניהול, יו"ר הנהלת מש"א, יו"ר הנהלת הקהילה , אסיפת התאגידים,  וועדות נוספות יקבעו לפי הצורך לאחר שמבנה התפקיד יתייצב.

לוח: דרושים בגבע

רכז/ת הועדה לביטחון סוציאלי-

אנו מחפשים כבר תקופה  חבר/ה שיהיו מעוניינים לקחת על עצמם את תפקיד ריכוז הועדה לביטחון סוציאלי.

התפקיד כולל:

·         אחריות לטיפול בקרנות הפנסיה, וקופות הגמל של חברי גבע ע"פ תקנון פנסיה משנת 2000.

·         כינוס ישיבות הועדה, ניהול סדר יום הועדה, רישום פרוטוקולים.

·         איש הקשר מול היועץ הפנסיוני (אריה שטראוס).

·         מענה לפניות חברים בנושאים שבטיפולו.

·         הסדרת הפנסיות של הנקלטים.

·         חישוב דמי עזיבה והסדרה מול היועץ הפנסיוני.

·         ניהול קרנות כספיות- קרן מילואים, קרן חיים.

·         ממשק הפקדות מול הגזבר.

·         ממשקים עם חברות הביטוח והפנסיה- פסגות הראל, עצמה, כלל.

 

חברים המעוניינים מוזמנים לפנות אליי בהקדם.

 

 

 

יום טוב,

 

חדוה שקד

מנהלת משאבי-אנוש קבוצת גבע

050-7496314  

masha@kvgeva.co.il

 

חסר רכיב