דרוש/ה בבקרה: סוכן מכירות OEM

25/08/2022

הגדרת תפקיד: סוכן מכירות  OEM

 

1.                ייעוד התפקיד קידום והגדלת המכירות ללקוחות OEM ובוני המכונות.

 

2.                ממונה ארגוני מנהל מכירות OEM KEY ACCOUNT

 

3.                לקוחות פנים עובדי מערך השיווק

 

4.                לקוחות חוץ  כלל לקוחות הארגון בדגש על ניהול לקוחות אישי

 

5.                ספקי פנים מערך ההנדסה, הייצור, התפעול ושרשרת האספקה (מהנדס המכירות, תפ"י, רכש, מחסן, משלוחים וכו'), הנהלת חשבונות/כספים, משאבי אנוש, מטה שיווק , דסק  OEM

 

6.                ספקי חוץ

 

 

7.                תמצית הגדרת העיסוק ותחומי אחריות עיקריים

·                     מכירות וניהול תיק לקוחות קיים

·                     גידול במכירות דרך תיק לקוחות קיים ומציאת לקוחות חדשים

·                     הטמעת מוצרי בקרה ב  BOM  של לקוחות אלו תוך דגש על תמיכה טכנית ושרות

·                     יצירת קשר יזום עם גורמים מקבלי החלטות אצל הלקוחות

·                     טיפול בפנייה של לקוחות בזמן אמת

·                     זיהוי צרכים חדשים בשווקים הרלוונטיים

·                     קשר שוטף ועקבי עם הלקוחות (הנדסה, פיתוח, רכש, מחסן וכו')

·                     מתן הצעות מחיר ללקוחות

·                     העברת הזמנות מהלקוחות למרכז המכירות / דסק

·                     תכנון משאבים נדרשים לעמידה ביעדים

·                     הכנת סקר חוזה לפריטים והעברתם לגורמים הרלוונטיים

·                     אחריות בנושא גבייה (ללקוחות בטיפולו)

·                     עבודה בשת"פ מול פעילות התחומים כולל העברת מידע עסקי ותמיכה לוגיסטית בלקוחות.

·                     גיבוש המלצות עסקיות ושיווקיות על בסיס הבנת מגמות וצרכי הלקוח.

·                     דיווח על פעילות מתחרים באזור

 

 

8.                מיומנויות וכישורים:

·                     ניסיון מוכח במכירת מוצרים טכנולוגים לתעשיות עתירות ידע

·                     נסיון מוכח במכירות ללקוחות OEM

·                     הנדסאי /מהנדס מכונות/מכטרוניקה/מכשור ובקרה/חשמל

·                     כישורים מסחריים

·                     סמכותיות, אחריות, אסרטיביות.

·                     יכולת לעבודה עם ממשקים רבים (תיעדוף, משימות).

·                     הבנה טכנית גבוהה

·                     ייצוגיות ושירותיות

·                     מעוף, יצירתיות, חדשנות.

 

9.                תפוקות עיקריות נדרשות

·                     הגדלת הקף המכירות והרווח – עמידה ביעד השנתי שהוגדר.

·                                              הגדלת מס' הלקוחות.

·                                              כניסה לפלחי שוק חדשים, לקוחות חדשים, הגדלת פעילות בלקוחות קיימים, איתור ומכירה ללקוחות אסטרטגים חדשים.

·                                              זיהוי מגמות ותהליכים עתידיים.

 

 

10.           מחליף בהיעדר סוכן מכירות במחלקה

 

 
טל גולן