דרוש/ה בבקרה: מתאמ/ת קשרי לקוחות OEM ושיווק

31/03/2022

הגדרת תפקיד: מתאמ/ת קשרי לקוחות OEM ושיווק

 

1.                ייעוד התפקיד מתן שרות מקצועי ואמין לכל לקוחות OEM+KA המשויכים למתאם.

סיוע למנהל הלקוח בהכנת הצעות מחיר ללקוחות חדשים, ולהכין באופן עצמאי הצעות מחיר בהסכם מסחרי קיים.

טיפול בקבלת הזמנות ואישור מועדי אספקה. ווידוא אספקות ללקוח בזמן, ובתצורה הנדרשת.

2.                 ממונה ארגוני  מנהל מרכז הזמנות ושירות לקוחות

 

3.                ממונה על סמנכ"ל שיווק ומכירות

 

 

4.                לקוחות פנים

·                     

·                     

5.                לקוחות חוץ

·                     לקוחות המוגדרים לטיפול המתאם

·                     

6.                ספקי פנים

·                     תפ"י, רכש, מחסן, כספים, גביה, איכות

 

7.                תמצית הגדרת העיסוק ותחומי אחריות עיקריים

·                    מתן שירות מקצועי ואמין, עם יחס אישי, במהירות ובפשטות

·                    סיוע למנהל הלקוח בהכנת הצעות מחיר ללקוחות חדשים, והכנת הצעות מחיר בהסכם מסחרי קיים

·                    טיפול בקבלת הזמנות ואישור מועדי אספקה

·                    וידוא אספקות ללקוח בזמן, ובתצורה הנדרשת

 

8.                דרישות התפקיד

·                    לפחות שלוש שנות ניסיון מהתעשייה באחד או יותר מהתחומים הבאים -שירות לקוחות/תפ"י/רכש

·                    יכולת התקשרות במיילים בשפה האנגלית

·                    אקסל ברמה גבוהה (שליטה בפיווט, פונקציות ווילוקאפ)

·                    השכלה מתחום הנדסאי/ת תעו"נ / תואר במנהל עסקים – יתרון

·                    ניסיון בעבודה עם מערכת ERP (יתרון לפריורטי)

 

9.                מיומנויות וכישורים

·                     הכרות לעומק עם דרישות הלקוחות האסטרטגיים והסכמי המסגרת המתאימים

·                    יכולת עבודה טובה בממשקים עם התפ"י, המחסנים, הנח"ש ועוד

·                    שירותיות, אחריות, אדיבות, יוזמה, יכולת עבודה בעומס

 

 

 

 

 

 

10.           תפוקות עיקריות נדרשות

·                    מינימום תלונות לקוח הנובעות מפעילות מרכז הזמנות וקשרי לקוחות

·                    מקסימום ציון בסקר שביעות רצון לקוחות

·                    סה"כ הגדלת המכירות ללקוחות OEM+KA, קיימים וחדשים - מדד משותף עם מנהלי הלקוח

·                    גודל ה"בקלוג" – סה"כ צבר הזמנות שלא סופקו

·                    זמן מענה לליד חדש - תוך 4 שעות

·                    משך מקבלת הזמנה ועד אישורה (כולל אישור מועד אספקה):

·                    לפרטי MIN/MAX –תוך 2 ימי עסקים

·                    לפרטים שיש להם LT מוגדר במערכת  - תוך 2 ימי עסקים

·                    לכל פריט אחר - עד 48 שעות  מדד משותף עם התפ"י

 

 

 
טל גולן