דרוש/ה בבקרה: מתאם קשרי לקוחות ומפיצים

31/03/2022

הגדרת תפקיד: מתאם קשרי לקוחות ומפיצים

 

1.                ייעוד התפקיד

לתת שרות מקצועי ואמין, ביחס אישי, במהירות ובפשטות  לכל המפיצים והלקוחות המשויכים למתאם. לסייע למנהל הלקוח בהכנת הצעות מחיר, להכין באופן עצמאי הצעות מחיר בהסכם מסחרי קיים. קבלת הזמנות ועדכון הלקוח באישורי מועדי אספקה. לוודא אספקות ללקוח בזמן ובתצורה הנדרשת, במידה ונדרש להכין לארוז ולשלוח הזמנות ללקוח ממלאי מרכז ההזמנות.

2.                ממונה ארגוני מנהל הזמנות וקשרי לקוחות

3.                לקוחות פנים מנהלי לקוח, מנהל מפיצים ומנהל מכירות אזורי, הנה"ח, גביה

4.                לקוחות חוץ  מפיצי החברה ולקוחות הסחר

5.                ספקי פנים  שרשרת אספקה, מחלקת מתקנים, אבטחת איכות, מערכות מידע, מרכזי הזמנות וקשרי לקוחות, כספים/הנה"ח

6.                ספקי חוץ  ספקי הזמנות ישירות

 

7.                תמצית הגדרת העיסוק ותחומי אחריות עיקריים

·                     לתת שרות מקצועי ואמין, ביחס אישי, במהירות ובפשטות

·                     לסייע למנהל הלקוח בהכנת הצעות מחיר ללקוחות ,להכין עצמאית הצעות מחיר ולעדכן ולתחזק הסכמים מסחריים ללקוחות שבתחום אחריותו.

·                     קבלת הזמנות ואישור מועדי אספקה. 

·                     לוודא אספקות ללקוח בזמן, ובתצורה המיטבית הנדרשת.

·                     הנחיית והפעלת המערכות הלוגיסטיות של בקרה לטיפול באספקה.

·                     מעקב להחזרת ת.מ חתומות ע"י הלקוחות והזנתם למערכת המידע.

·                     תמיכה בהקמת תחזיות פנים ארגוניות.

 

 

8.                דרישות התפקיד (השכלה, ניסיון)

·                     יכולת / ניסיון במכירות.

·                     ידע ומקצועיות בפנאומטיקה.

·                     שרותיות, תקשורתיות אדיבות (אוריינטציה שיווקית).

·                     עמידה בלחצים.

·                     שליטה ב OFICE  לרבות שליטה ב  XL .

·                     ניסיון בעבודה עם לקוחות.

·                     ניסיון בעבודה עם מערכות  ERP.

·                     שליטה בשפה האנגלית.

 

 

9.                מיומנויות וכישורים

·                     הכרות לעומק לדרישת המפיצים והלקוחות, הכנת הסכמי מסגרת מתאימים.

·                     יכולת עבודה טובה בממשקים עם התפ"י, המחסנים, הנה"ח ומרכזי ההזמנות.

·                     שירותיות, אכפתיות, אדיבות, יוזמה, "ראש גדול".

 

 

10.           תפוקות עיקריות נדרשות

·                     מינימום תלונות לקוח הנובעות מפעילות מרכז הזמנות וקשרי לקוחות.

·                     מקסימום ציון בסקר שביעות רצון לקוחות.

·                     סה"כ הגדלת המכירות למפיצים ולקוחות הסחר (קיימים וחדשים) מדד משותף עם מנהלי הלקוח.

·                     גודל ה"בקלוג" – סה"כ צבר הזמנות שלא סופקו.

·                     זמן מענה לליד חדש - תוך 4 שעות.

·                     משך הזמן מקבלת הזמנה ועד אישורה (כולל אישור מועד אספקה)

 

 

11.           מחליף בהעדר מתאמי שרות לקוחות במרכז ההזמנות (בתאום מראש)

 

 

טל גולן