קבוצת גבע
חסר רכיב

דרוש בבקרה: מנהל מוצר מים והשקיה

21/04/2021

הגדרת תפקיד: מנהל מוצר מים והשקיה

 

1.    ייעוד התפקיד  ניהול ושיווק כלל מוצרי השקיה' השקת מערכת ספיידר' גידול במכירות וברווח בארץ ובעולם.

 

2.    ממונה ארגוני מנהל שיווק גלובלי

 

 

3.    תמצית הגדרת העיסוק ותחומי אחריות עיקריים

 

·       מנהל מוצרי השקיה

·       שותף בבניית האסטרטגיה, תכניות העבודה ויעדי התחום

·       עבודה מול אנשי המכירות ותיאום פעילות מול החברות הבנות

·       שותף בגיבוש תכניות שיווק בארץ ובחו"ל

·       מנהל מערכת הספיידר –הרכיבים, אפיונים, והעלויות

·       מעקב ועבודה צמודה עם מחלקת הפיתוח על תוכנית הפיתוח

·       בנייה ויישום של התוכנית העסקית לשווק המערכת בארץ ובעולם.  כולל מדינות יעד, מציאת מפיצים חדשים, תמחור המערכת, יישום המערכת בשטח, יעדי מכירות.  מעקב אחרי כל תכניות העבודה ודווח שוטף להנהלה.

·       השגת יעדי מכירות שנקבעו ע"י ההנהלה לפי התוכנית האסטרטגית

·       הובלת פעילות להשבחה והוזלה של המערכת: הצעות לתכן חדש, מקורות רכש, ייעול תהליכי הרכבה וייצור.

 

4.    תחומי סמכות

 

·       חיפוש מפיצים נוספים בתחום ההשקיה

·       הצעות מחיר

·       הנחות ללקוח

·       הגדרת end of life  למוצרים

·       יזום  פעילות לפיתוח מוצרים חדשים בתחום.

·       איתור מוצרים \ ספקים משלימים לסל מוצרי המים וההשקיה.

 

5.    דרישות התפקיד

 

השכלה כמהנדס/הנדסאי מים/אלקטרוניקה/ מכניקה / מכשור ובקרה

ניסיון במכירות, פיתוח שווקים ושווק מוצרים ומערכות בקרה לתחום ההשקיה של 5 שנים מתוכם מינימום 2-3 בחו"ל.

אנגלית ברמה גבוהה, ידיעת שפות נוספות – יתרון (על פי טריטוריה נדרשת). 

 

6.    מיומנויות וכישורים (יכולות, תכונות)

 

הבנה והכרת תחום בקרת ההשקיה מנקודת המבט של החקלאי וניהול המערכת

הבנה והכרה של תחום התקשורת בהשקיה – RF, BLUETOOTH, LORA וכו'

יכולת לסגור מכירות

יכולת אנליטית לעשות ניתוח שווקים, מדינות ומתחרים

הבנה וחוש טכני

יכולת גבוהה לאינטראקציה בן אישית, סבלנות ויכולת הקשבה

אסרטיביות

יכולת התמדה

יכולת לעבודה בצוות

נכונות וגמישות לנסיעות ועבודה מחוץ למפעל.

 

7.    תפוקות עיקריות נדרשות (במה נמדדים, תוצרים)

 

·       הגדלת הקף המכירות והרווח – עמידה ביעד השנתי שהוגדר.

·       הגדלת מס' הלקוחות.

·       כניסה לפלחי שוק חדשים, לקוחות חדשים, הגדלת פעילות בלקוחות קיימים, איתור ומכירה ללקוחות סוג A חדשים.

·       זיהוי מגמות ותהליכים עתידיים.

·       פיתוח שוק ההשקיה באפריקה – מציאת 2 מפיצים חדשים במהלך 2021

·       בנית תוכנית שיווקית ועסקית להשקה והפצה של האוקטופוס

·       השקת G75-P בהתאם למוכנות הפיתוח.

·       בנית תוכנית שיווקית ועסקית להרמת מכירות אירי


טל גולן
חסר רכיב