מש"א - אלון קרל

 

משולחן משאבי-אנוש

סגירת הנגרייה

בתחילת השנה התקבלה פניה מיונה רבי לפתוח את הנגרייה כענף שירות בקהילה. איציק מור מנהל הקהילה מצא לנכון כי פעילות זאת יש לה הייתכנות כלכלית וערך מוסף של שירות לחברים ולעסקים בקיבוץ. הוקצע לענף סכום ראשוני לקניית כלים ועוד ציוד שהיה נדרש וכן אושרו משאבים של שעות עבודה וקניית חומר גלם, בעיקר למול עבודות נכנסות.

המקום פעל במשך כשנה ולאט לאט צבר קרדיט של עשייה, זאת בתפעולו של יונה רבי שניגר בנגרייה.

לאחרונה קיבל יונה החלטה אישית לעבור ולעבוד כנגר מקצועי בנגרייה גדולה בעפולה, החלטה שהיא בתחום פיתוח הקריירה האישית.

לאור החלטתו של יונה נבדקו מספר אפשרויות הנוגעות לנגרייה ובכללן הציוד, המבנה ומתן השירות. בעת הזאת נראה כי הדבר המתאים הוא סגירת הנגרייה והעברת האחריות לתחום עבודה זה תחת ענף הבניין. על כן פניות שנעשו עד היום ליונה בנגרייה יש להפנות לבניין לרז לבני.

שירות לטלביזיות וכבלים

בהמשך ליציאתו של יונה רבי לעבודת חוץ נוצר מצב בו יש לתת פתרונות למספר נושאים בהם עסק ולהם נתן שירות אדיב ומסור ובנפש חפצה. פעילותו של יונה הייתה בתחומים שונים ותמיד בחיוך ורצון לעזור ועל כך נוקיר תודה!

על כן! האחריות לנושא הטלביזיות והכבלים יעבור לענף התקשורת ויינתן על ידי שירה וילסון (טלפון – 054-6633781). זה המקום לציין כי עיקר השירות ניתן על ידי טכנאי הכבלים-הוט ומטעם חברת הוט ובדומה לעניין הטלביזיות, השירות ניתן על ידי טכנאי מקצועי. תפקיד האחראי הוא תיווך כשנדרש והפנייה של החבר לטכנאי, האחראי אינו טכנאי כבלים ממירים או טלביזיות ויכולתו להיות לעזר בנושאים אלו, מוגבל ליידע והמשאבים העומדים לרשותו.

הפניות לשירה בנושאים אלו, מבוקש בתחום שעות העבודה הרגילות, שוב לטכנאים ניתן לפנות בשעות רחבות יותר מאחר וסדרי עבודתם מכוון למתן שירות בשעות רבות ולרשותם עומדים משאבים למטרה זאת, כולל עבודה של מספר טכנאים ובמספר אזורים.

שעות ההתקשרות לקבלת השירות לשירה- האחראית בקיבוץ, מבוקש כי יהיו בשעות העבודה הרגילות – 08:00 – 16:00. בנוסף ניתן לשלוח הודעה ו\או דוא"ל גם לאחר שעות אלו.

תקלות בממיר בכבלים (בעיית קליטה, ...) ניתן ורצוי לפנות ישירות לקבלת השירות מחברת הוט, טלפון – 1-800-106-161. רוב הבעיות בנושא יטופלו על ידי ובאחריות חברת הוט ולא ע"י האחראי לנושא בקיבוץ כך שהפניה לאחראי מעכבת, בעצם, את הטיפול בבעיה.

תקלות במכשיר הטלביזיה (לא נדלק, מקולקל, ...). ניתן ורצוי להתקשר ישירות לטכנאי טלביזיה, "מעבדת הצפון" מומלצת על פי הניסיון איתם מספר הטלפון 04-6420114  גם כאן פניה לאחראי בקיבוץ לא תפתור את הבעיה ותעכב את הטיפול בה.

העברת דירה – כדי למנוע מפח נפש ולאפשר לטפל בנושא העברה וחיבור התשתיות לתקשורת טלפון ואינטרנט וכבלים חשוב להודיע לענף התקשורת שבוע, לפחות, לפני המעבר בפועל.

שירות לקלנועיות

גם כאן הכוונה היא להמשיך ולתת את השירות החשוב הזה באופן מיטבי וללא תקלות. נעשתה חשיבה הכיצד ואיך ומי ובאיזו דרך וכיצד ניתן לשפר את פני הדברים, כולל רכישת קלנועיות שיהיו בכוננות. האחריות והטיפול המסור בתחום בועדת בריאות ורווחה הינו של רון וייס.

יורם ידין ייתן את "המטרייה" לקלונעיות לעניין אחזקה, טיפול, רישום, ומענה לכל הנדרש.

עוד בנושא ניתן לקרוא בפרסום בדף גבע של רענן פרנס, שטרח על מציאת הפתרון ההולם.

אני מוצא לנכון להודות ליונה על כל עבודתו ופעילותו הברוכה עד היום ונקווה שימצא את הדרך והכוחות להמשיך ולהיות חבר יקר ומועיל. ולהודות לכל אלו שלקחו על עצמם להמשיך ולתת את השירות לחברים בנושאים המוזכרים כאן ולעשות זאת ברצון ומתוך הכרת החשיבות לכך.

סופ"ש נעים ושבוע חדש טוב מהקודם

אלון קרל, מש"א

מופיע בעלון:
תגובות לדף