מנהל/ת קהילה ניר דוד

         הצעת תפקיד                            ‏17/09/2018

התפקיד

מנהל/ת קהילה

 

 

מהות התפקיד

מנהל הקהילה: מנהל את הנהלת קהילה, אחראי לניהול המוניציפאלי, האדמיניסטרטיבי והקהילתי, כולל פעילויות הועדות הפועלות במסגרת הקהילה. כפוף להחלטות וועד ההנהלה והשיחה . אחראי על ישום המדיניות הקהילתית כפי שנקבעה ע"י המוסדות הנ"ל ועל הוצאה לפועל של החלטותיהם . חבר בצוות הניהולי הבכיר של הקבוץ.

תחומי אחריות

-          ניהול שוטף של הקהילה.

-          יישום תהליכים ארגוניים וחברתיים בהתאם להחלטות הקיבוץ.

-          ניהול, בקרה ואחריות על תקציב הקהילה הכולל.

-          אחראי לכל השירותים המוניציפאליים וניהול פעילויות וענפי הקהילה (בריאות רווחה וסיעוד, חינוך, תרבות, ביטחון, נוי ציבורי וכו')

-          ניהול כולל של מערכת החינוך בשיתוף מנהלי/ות החינוך (בהתאם להחלטות ההנהלה הרחבה של החינוך בראשות יו"ר החינוך).

-          טיפול בנושאי פרט בשיתוף מנהל/ת רווחה ובריאות.

-          קשרי עבודה מול גורמי חוץ רלוונטיים.

דרישות התפקיד

-          ניסיון ניהולי של מערכות מורכבות, כולל היבטים חברתיים וכלכליים.

-          ניסיון קודם כמנהל קהילה – יתרון.

-          השכלה אקדמאית בתחום רלוונטי – כלכלי, חברתי או ניהולי.

-          הבנה משפטית

-          ראיה מערכתית.

-          כושר נהול וארגון.

-          יכולת הובלת תהליכים וקבלת החלטות.

-          אמינות ויושר.

-          רגישות חברתית.

-          תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת עבודת צוות.

-          יכולת תפקוד במצבי לחץ.

 

הקף משרה: כ4  ימים 

 

משך  קדנציה: 4 שנים.

 

המעוניינים/ות מוזמנים/ות לפנות לשחר שדמי  מ. מש"א עד 3.10.2018  בצרוף קורות חיים.

למייל  masha@nirdavid.org


תגובות לדף