לבקרה דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח ומערכת האיכות

תפקיד: אחראי/ת תלונות לקוח ומערכת האיכות

מחלקה : איכות ובטיחות

מנהל ישיר: נדב בראס

הגדרת תפקיד: מעקב אחר מצב איכות במחלקות השונות בהתאם לדרישות

                       ISO ואחרות. הפקת דו"חות איכות, אי איכות ובקרת תהליכים.

                       מבדקים אצל ספקים ע"פ דרישות סמנכ"ל איכות, הובלת

                       תהליכי SPC במחלקות וביצוע ניתוחים סטטיסטיים.

                       טיפול בתקינות השונות בתאום עם מנהל האיכות ואחראי

                       תקינה בפיתוח, טיפול ותחקור תלונות לקוח.

דרישות התפקיד: מהנדס/ת / הנדסאי/ת איכות או תעשיה וניהול

                          הכרת נוהלי ISO השונים + דרישות מערכת האיכות.

                          ניסיון בעריכת מבדקים פנימיים וחיצוניים, הכרה של

                          התקנים הנדרשים בארגון ואחריות עמידה בהם, שימוש

                          בכלים סטטיסטיים, הכרה וניסיון בכלים לתחקור ותיעוד

                          תלונות לקוח.

                          אנגלית – שליטה טובה עם יכולת קריאה וכתיבה.

מיומנויות וכישורים: הבנת תהליכים בתעשייה (בעיקר מתכת ופלסטיקה).

                             תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, יכולות תחקור והבעה

                             בכתב ובע"פ.

תגובות לדף