הבהרות לגבי הסכם הוט - טל גולן

הבהרות לגבי הסכם הוט

 

בתחילת שנה זו נחתם הסכם עם חברת הוט שכולל מסלולים משופרים ומוזלים ובנוסף – מימון שדרוג של תשתית הכבלים.

בהסכם נכללים 2 ממירים – אחד HD ואחד מקליט ללא עלות.

בעקבות ההסכם הועברו כל החברים למסלולים החדשים לפי השימוש בערוצים וVOD שהיה להם לפני כן.

החיוב על המסלולים מועבר לתקציב האישי במקום לכרטיס האשראי.

החיוב על ממירים מעבר ל-2 שבחינם ועל הוצאות מעבר למסלול (שכירת סרטים /ספריות בVOD)

 הערות:

  • 1.להוט חייבים להיות פרטי כרטיס אשראי מעודכן שתהיה להם היכולת לחייב. אם פרטי כרטיס האשראי לא תקינים – המנוי יחסם.
  • 2.      החלפת 2 ממירים ישנים לממיר HD וממיר מקליט לא אמורה להיות מחוייבת .
  • 3.      חיוב על ממיר שהיה לפני ההסכם לא אמור להשתנות בעקבות ההסכם (מעבר ל-2 שחינם).
  • 4.      אם יש שגיאות בחיוב בחשבונית הוט  (כולל לגבי סעיפים 2,3) – נא להעביר אלי את החשבונית והטענות לגביה ואני אתכתב עם הוט. ניתן גם להעביר דרכי עדכון לפרטי כרטיס האשראי.
  • 5.      שדרוג התשתיות הסתיים. מי שיש לו עדיין בעיות בקליטה / VOD –  נא לפנות לשירה.
  • 6.      אם הממיר הפסיק לעבוד ובהוט מודיעים שהוא חסום – נא לעדכן אותי.
  • 7.      אצל יונה רבי אפשר להחליף שלט לממיר ולקבל כבל לממיר.

תודה, טל גולן

 

מופיע בעלון:
תגובות לדף